mercredi 16 novembre 2011

أ لـــز ا يـــمـــر





مش فا كر ة , مش فا كر ة حبك ......أ نا حبيتك ا متى ؟


 
قو لي من فضلك , دا حصل فين و ا ز ا ي ؟..... متؤ كد ا نت ؟




 


قلتِ : أ نا كنت حبيبتك و أ و ل بنت عر فتها



 
و عشنا قصة حب , والكل كان يتكلم عنها سا عتها



وبعد ين تقد مت لأ مي تطلب ا يد ي منها



ا ز ا ي مش فا كر ة الحكا ية د ي ,..... أ كيد أ نت ا ختر عتها



لكن .... شكلك مش غر يب عليا ,..... ا بن الجيرا ن ا نت ؟



أ ي ..أ ي, أ نا حا سة بأ و جا ع في د ما غي يا ريت تسيبني فحالي



أ نا قصتك د ي مش دا خلة عقلي و لا كا نت على بالي



أ نا فين دي لو قت ؟ قلتِ في المستشفى بقى لي أ يا م و ليا لي



وما ل أ نا عيا نة با يه ؟ د نا كو يسة و صحتي عال العال



جا تني ا يه ؟...... صد مة ؟ قلتِ لما قالو لي أ نك مت على جبهة القتال



ا يوا , ا يو ا .....د نا ا فتكر ت , ا نت ا حمد .... لاعفوا ا نت جمال



متأ كد ة , متأ كد ة أ نت جمال , ا زيك يا ا بن الخال ؟




فا كر حبنا ؟ و أ يا م خطو بتنا و ......... ا نت...ا نت مين يا ا بن الحلا ل ؟



حا تقو لي ثا ني حبيبتك وخطيبتك , و تعيد لي نفس الموال
 
 

بس ا نت بتعيط ليه ؟ ا فتكر ت حد كا ن عند ك غا لي



ا دا كا ن دا حاير يحك ,ا نا حا عمل نفسي حبيبتك وسيبنا من الد مو ع والقيل و القال




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire